Subject: Andmepäring kirurgiliste protseduuride kohta Eestis
From: "Katarzyna Jankowska" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Teodora Mojovikj" <[email-masked]>, "Karolina Siwek" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 01:34:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hommikust,

Minu nimi on Katarzyna Jankowska ning ma esindan EMBS Group’i – Poolas
asuvat konsultatsiooni- ja uurimisettevõtet, mis keskendub tervisedata
analüüsile üle Euroopa.
Võtan ühendust meie organisatsiooni nimel seoses käimasoleva
uurimisprojektiga.

Meie projekti eesmärk on koguda põhjalikke ja värskeid andmeid
kirurgiliste protseduuride arvu kohta teie riigis. Oleme eriti huvitatud
haiglatel põhinevatest aastastest andmetest nende protseduuride mahu kohta
(kui võimalik, siis ka piirkondlikud ja riiklikud andmed). Need andmed
toetavad rahvusvahelist uuringut, mis keskendub tervishoiusüsteemide
võimekusele ja kirurgilistele trendidele kogu Euroopas.

Oleme eriti huvitatud järgmistest protseduuridest:

• Prostatektoomia
• Osaline nefrektoomia
• Kolorektaalsed resektsioonid
• Kopsu lobektoomia ja segmentektoomia
• Hüsterektoomia (nii onkoloogilised kui ka mitte-onkoloogilised)
• Kubeme- ja kõhuõõne songa operatsioonid
• Gastri bypass ja sleeve-gastrektomia
• Südamekirurgia (sealhulgas mitraali- ja trikuspidalklapi sekkumised)
• Diabeediga seotud protseduurid

Põhinedes meie esialgsele uurimistööle, oleme juba koostanud nimekirja
projektile olulistest protseduuridest.

Kas saaksite meid aidata, andes infot manuses nimetatud protseduuride
kohta, sealhulgas asjakohased koodid (ICD-9 ja ICD-10) ning vastavad NCSP
koodid ning teostatud protseduuride arv?

Oleksime väga tänulikud, kui saaksite vastata ka järgmistele küsimustele:

1.	Kas need andmed on avalikult kättesaadavad? Kui jah, siis kuidas
saame neile ligi pääseda või neid hankida?
2.	Kas on võimalik saada haiglatel põhinevaid protseduuriandmeid otse
Tervise- ja Heaoluministeeriumilt või mõnelt teiselt pädevalt asutuselt?
3.	Milline on nende andmete viimase aja kättesaadav aasta? Oleme
huvitatud andmetest viimase viie aasta (2020–2025) kohta.
4.	Kas andmed eristavad avatud kirurgilisi protseduure ja
laparoskoopilisi tehnikaid?
5.	Kui haiglatel põhinevate andmete saamiseks on vaja esitada ametlik
taotlus, oleksime tänulikud järgmise info eest:

*	Vastutav osakond või kontaktisik selliste taotluste jaoks
*	Vajalik protseduur ja dokumendid ametliku taotluse esitamiseks
*	Oodatav töötlemisaeg sellise taotluse puhul

Lugupidamisega järgime kõiki kehtivaid reegleid ja juhiseid andmete
kättesaadavuse ja konfidentsiaalsuse osas. Palun olge kindel, et kogu
jagatud teavet kasutatakse üksnes selle uurimisprojekti eesmärkidel ning
seda käsitletakse kõrgeima hoolikuse ja konfidentsiaalsusega.

Suur tänu juba ette teie toetuse ja koostöö eest. Palun võtke minuga
ühendust igal ajal, kui teil on küsimusi või vajate täiendavat infot.

Veel kord suur tänu teie aja ja abi eest.

All the best,

Kasia

Katarzyna Jankowska | Senior Consultant

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

|+34| 664 794 900

We’re EMBS - a global strategic market intelligence firm.

Hard-to-get

market intelligence

to empower your business